Από την καρτέλα αυτή μπορείτε να δείτε την κατάσταση (status) διαβίβασης των εμπορικών παραστατικών πωλήσεων (Έσοδα) προς την πλατφόρμα myData. Παρακάτω εμφανίζεται η οθόνη της σχετικής καρτέλας και αναλύεται ο τρόπος λειτουργίας.
Επεξήγηση πεδίων αναζήτησης:
Κωδικός πελάτη: Συμπληρώστε τον κωδικό πελάτη του οποίου θέλετε να δείτε το status διαβίβασης των εμπορικών παραστατικών του. Αν αντί για κωδικό πληκτρολογήσετε ένα αστεράκι (*), τότε η λίστα αποτελεσμάτων θα περιλαμβάνει τα παραστατικά για όλους τους πελάτες. Αυτός είναι ένας γρήγορος τρόπος να ελέγξετε ποια παραστατικά δεν έχουν διαβιβαστεί μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
Περίοδος : Συμπληρώστε την περίοδο αναζήτησης των στοιχείων.
Status : Επιλέξτε από την πτυσσόμενη λίστα το status που θα πρέπει να έχουν οι αναζητούμενες εγγραφές. Οι διαθέσιμες επιλογές είναι:
1. Μη διαβιβασθέντα
2. Διαβιβασθέντα
3. Όλα
Πατώντας Δεξί κλικ πάνω στη λίστα των αποτελεσμάτων που εμφανίζονται στον browser μπορείτε να δείτε τις ενέργειες που είναι διαθέσιμες στην επιλεγμένη εγγραφή:
Αν επιλέξετε Εμπορικό παραστατικό (Enter) θα εμφανιστεί το εμπορικό παραστατικό που σχετίζεται με τη συγκεκριμένη εγγραφή. Από εκεί μπορείτε να δείτε (εφόσον έχετε επαρκή δικαιώματα) το Xml αρχείο που στάλθηκε ή θα σταλλεί στο myData και να διαβιβάσετε το παραστατικό στο myData εφόσον δεν έχει ήδη διαβιβαστεί.
Αν επιλέξετε Λογιστικό άρθρο (Control+Enter) θα εμφανιστεί το Λογιστικό άρθρο που σχετίζεται με την επιλεγμένη εγγραφή.
Αν επιλέξετε Επεξεργασία λογιστικού άρθρου (F3) μπορείτε να τροποποιήσετε το λογιστικό άρθρο, εφόσον έχετε επαρκή δικαιώματα.
Η τελευταία επιλογή τροποποιείται ανάλογα με το Status διαβίβασης του παραστατικού. Αν δεν έχει διαβιβαστεί εμφανίζεται ως Αποστολή myData ενώ αν έχει ήδη σταλεί εμφανίζεται ως Επαναποστολή myData. Στην περίπτωση της επαναποστολής θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί γιατί υπάρχει πιθανότητα το myData να λάβει το παραστατικό ως νέα καταχώρηση με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί διπλοεγγραφή. Ο ορθός και ασφαλής τρόπος επαναποστολής ενός παραστατικού είναι να ακυρωθεί το αρχικό με την έκδοση ακυρωτικού και στη συνέχεια να εκδοθεί νέο με τα σωστά στοιχεία. Όμως η δυνατότητα επαναποστολής χωρίς ακύρωση παραμένει ως διαδικασία για ειδικές περιπτώσεις, όπου ενώ έχουμε πάρει ΜΑΡΚ ορθής διαβίβασης το myData για δικούς του λόγους δεν έχει καταχωρίσει το παραστατικό στη βάση δεδομένων του.