Η εφαρμογή υποστηρίζει δύο διαφορετικά πεδία κειμένου για κάθε πελάτη. Το 1ο αφορά κατ’ εξοχήν τον ίδιο τον Πελάτη και το 2ο τον Λογαριασμό του. Το πρώτο απευθύνεται κυρίως στο τμήμα Πωλήσεων / Marketing της επιχείρησης και το δεύτερο στο Λογιστήριο. Ανάλογα με το ποια από τα δύο πεδία περιέχουν σημειώσεις εμφανίζονται στην στήλη NOTES του Browser πελατών οι παρακάτω ενδείξεις:
A Η εγγραφή περιέχει σημειώσεις Λογαριασμού (Account).
C Η εγγραφή περιέχει σημειώσεις Πελάτη (Customer).
AC Η εγγραφή περιέχει σημειώσεις Λογαριασμού και Πελάτη
Για να επεξεργαστείτε τις σημειώσεις ενός πελάτη ακολουθείστε την παρακάτω διαδικασία:
Επιλέξτε ή αναζητήστε στον Browser πελατών τον πελάτη που θέλετε να δείτε ή/και να τροποποιήσετε τις σημειώσεις
Πατήστε το πλήκτρο Tab ή το εικονίδιο επεξεργασίας σημειώσεων στην εργαλειοθήκη ή Δεξί κλικ και επιλογή Σημειώσεις.
Από την επόμενη οθόνη που θα εμφανιστεί επιλέξετε επεξεργασία σημειώσεων Πελάτη ή Λογαριασμού ανάλογα με το ποιες σημειώσεις θέλετε να δείτε ή να επεξεργαστείτε.
Μετά την επιλογή τους είδους των σημειώσεων θα εμφανιστεί η οθόνη επεξεργασίας των σημειώσεων:
Πληκτρολογείστε τις σημειώσεις που επιθυμείτε και πατήστε το πλήκτρο Ctrl+S για να αποθηκευτούν.